Przymusowa restrukturyzacja banku została zainicjowana przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny, a decyzję podyktowana była złą sytuacja kapitałową Getin Noble Bank S.A.
Najważniejszą informacją jest fakt, iż nie ulega pogorszeniu ani zmianie dotychczasowa obsługa klientów Getin Noble Banku. Zachowują oni pełny dostęp do bankowości internetowej (nie zmieniają się adresy strony, hasła ani logowania), aplikacji mobilnej czy placówek. Obsługa interesantów będzie wyglądała tak jak dotychczas, gwarantując pełny dostęp do oszczędności, korzystania z kart czy bankomatów.
Klienci posiadający kredyty spłacają je na dotychczasowych zasadach. Klienci nie muszą podejmować żadnych działań, a dodatkowo do ich dyspozycji oddana jest całodobowa infolinia oferująca odpowiedzi na nurtujące pytania.
Do dnia 21 listopada 2022 roku klienci mogą korzystać z placówek pod starym szyldem. Rebranding placówek na VeloBank to również nowa strategia oraz oferta kierowana zarówno dla klientów indywidualnych jak i przedsiębiorstw.
Szczegółowe informacje dotyczące restrukturyzacji znajdują państwo: BFG rozpoczął przymusową restrukturyzację Getin Noble Bank S.A